SvenskFilmindustri

Igår utnjyttjade jag en biobiljett som går ut idag. Jag och Padre var och såg The lincoln Lawyer. En perfekt passande film för mig och pappa, en helt vanlig torsdag. Snygg skådespelare, spännande, helt okej slut. Trevligt med film helt enkelt. Om man liksom inte vill gå på The Hangover 2 Eller Pirates of the caribbean som alla andra,  rekommenderar jag denna film.




Jag är alltså i Jönköping. För idag ska jobba. Tjiihuu. Sedan hoppas jag att jag hinner med sista tåget ikväll tillbaka till linköping (någon vänlig själ som vill hämta mig från jobbet?) för att spendera sista helgen där tillsammans med mina underbara lunnevänner.
Aj, flyttar om en vecka ...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0