dansedansedanse

Varför inte börja dagen som vi avslutade den igår. Vi dansade långt in på natten och idag började dagen med en helt fantastisk workshop för Ambra Succi.
Hon är sådan sjukt Grym dansare, en stor förebild som gav mig mycket i n s p i r a t i o n .


Såhär kan det se ut när man dansar för Ambra.
Det är hon längst fram.


Tackelitackar Ambra.

Är alldeles för trött. Hoppas en kopp kaffe ska hjälpa. Sedan är det packning som står på schemat idag. suck.
Och umgåsas så mycket jag kan med min Lunnevadare.

Måste också Gratulera Mor på dagen. Jag har som alla andra världens bästa mamma så hon är helt klart värd denna dag. G R A T T I S till min fina mamma.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0