Last Request




Tummen är uppe för veckan med den mest fantastiska klassen i LONDON
London, babY var awesome. Promise, I'll be back soon.
Jag har äntligen fått se denna u n d e r b a r a stad, jag har besökt en fin dansskola, strosat i fina butiker, varit på burlesqueshow, på kändisfest, ätit god mat, goda frukostar och gott fika. Träffat trevliga människor.
 Sett grönt gräs och njutit av sol!
Hur bra låter det?
Nästa vecka kommer bilder så ni kan få ta del av resan, lite mer levande.

Idag lyssnar jag på det här. för att han är så sjukt bra, sjukt trevlig, rolig och fint sällskap på onsdagskvällens galej.

Jag får en så härlig känsla i kroppen när jag tänker på veckan som varit, nu är jag i malmö och umgås med min familj minus simon. Dags att återhämta mig och ladda upp för kommande intensiva veckor.
(slutproduktion 14, 15 April, VÄLKOMMNA)

Puss på er mina små Hönor.





Kommentarer
Postat av: Ellen

Du är en snyggelisnygging. Behöver man köpa biljetter innan er dansuppvisning? Jag och Pandie lär nog komma iaf. Vi får se hur upptagen bruden to be är den helgen...

2011-03-19 @ 13:27:57
Postat av: maria

du är SNYGG !

2011-03-24 @ 19:53:16
URL: http://iiamariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0