jag ska bli vad jag är

 

 

 

Ni vet när man får ett sådant där lyckorus genom hela kroppen. man vill liksom skratta och gråta på samma gång. Hoppa och skrika lite av glädje. det är så jag känner. just nu.

 

För i höst ska jag börja utbilda mig till d a n s a r e


I helgen var jag och gjorde audition på Danscenter i stockholm. I söndagskväll fick jag veta att jag kommit in. JAG KOM IN. helt fantastisktotroligtsjuktbäst. En dröm går liksom i uppfyllelse. Jag kan knappt tro det. Men det är sant. Det bästa är att mina fem andra lunnevadare som sökte också kom in så jag kanske får fortsätta min dansresa med dom. Kan inte bli bättre.

 

I höst blir jag alltså Stockholmsbo. Ska flytta dit och bo med min kära vän Maja. Och dansa på en utav sveriges bästa dansskolor. kan det bli mer perfekt?

 

Jag ser fram emot framtiden.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Ellen

Mamma Eller är så stolt att det tåras i ögonen!

2011-06-15 @ 09:58:23
Postat av: Ellen

Mamma Ellen*

2011-06-15 @ 09:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0