11.06.15


Dagen har jag spenderat med min vackra vänninor Linn och Linnéa. Om man bortser från vädret så har det varit en sådan där perfekt sommardag. Fika, mat, jordgubbar, kattungar och världens finaste hus på landet. Linnéa har äran att bo i mitt framtida drömhus.



vi började med att fika hos mig eftersom jag hade bakat och ville få användning av mitt superfina kakfat från Dixie som jag fick i födelsedagspresent senast jag fyllde år

hos linnéa hittade vi de här. så söta. det här är min favorit!




Såhär bra kan man ha det om man heter Klara Jonasson. Köp lite jordgubber och njut av sommaren ni också.

Tack mina fina vänner för en supermysig dag.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0