trettiofyra dagar och trettiofem nätter

Jag är tillbaka i vintrarnas land. I kylan. Till Vardagen. Lika skönt som det är att lämna vardagen är det att komma tillbaka till den.
Jag fortsätter där jag slutade. Med många upplevelser rikare och med lite mer erfarenheter. Jag är glad och nöjd. utvilad. Och har varit bortblåst på en helt underbar resa.
Det finns så mycket att berätta. Så mycket att jag inte kan berätta det på ett inlägg. Kanske får ni ta del av min dagbok som jag skrivit varje dag under resan, eller så får ni se resan i bilder. Ni som är smarta kan ju klicka er in här och se vår resa i film.
Mer om resan får ni veta när jag kommit till ro. Typ sovit lite mer ordentligt och fått bilderna till datorn (har lite tekniska problem)

Det jag kan säga är att jag och ellen har haft en SÅ bra resa. trots dåligt väder och ibland mycket oflyt så har den bara varit så bra. känns coolt att ha varit på andra sidan jorden och riktigt fint att fått lyxa två veckor i Thailand.




Solen sken även här på mig när jag njöt av en tidig morgons vinterpromenad.

love, K

Kommentarer
Postat av: Hannahklein

MEN VAD BRUN DU ÄR! USCH ;) kul att du kommer tillbaka imorgon, vi har saknat dig ska du veta!

2011-01-14 @ 16:41:21
Postat av: Klara

Syftar du på jackan Hannah Klein? så brun är jag inte .. hihi. Jag läääääängtar efter er. Imorgon ses vi! TJIIIHUUU

2011-01-14 @ 19:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0