söndag



Jag är tillbaka i linköping igen! Så otroligt roligt att vara här och träffa alla mina underbara lunnevadare. Den här helgen har lunnevads dansare haft en workshophelg så jag har även fått DANSA. mmm. Och idag har jag shoppat lite också. (mamma, bara nödvändighetens prylar) så nu känner jag mig hel igen och redo för kommande vecka och kommande termin. Vårterminen känns ju alltid lite bättre än höstterminen och jag är säker på att vi kommer ha stört kul, som Thea skulle sagt.

Nu är jag i laga-mat-träsket igen. Lite tråkigt, lite kul. Just nu äter jag i alla fall min underbart goda vegetariska pyttipanna och har lagat soppa till veckans lunchlådor. MUMS

Vårterminen. Here we go!

KLaRa



Såhär bleka och härliga var vi INNAN vi åkte från arlanda - Sydney





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0