11.01.29


På torsdag kommer min käre bror tillbaka till Sverige och det firar jag med att dansa på LHCs hemmamatch. Det tar emot att jag kommer bära LHCfärgade kläder och "heja" på fel lag men det ska bli kul att göra en flashmob med cirka 299 andra människor. Snart ska jag iväg och ägna eftermiddagen åt att öva in detta dansnummer. Det ska faktiskt bli riktigt kul. För er som sett "The last Bounce", vi ska göra en liknande sekvens som de gjorde i publiken.
Efter lite dansträning ska jag möta upp mina föräldrar och så kommer jag spendera resten av helgen hemma i mitt hem i jönköping. Och det ska bli såå skönt.
Jag behöver fylla på med ny energi och var gör man inte det bäst om inte hemma hos sina käraste?

Hoppas ni har en skön helg, njuter av den fina vintern, äter något gott och tar hand om varandra.

Såhär såg det ut när jag och ellen njöt av vintern för några veckor sedan!

 

- C l a a r i e -

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0