[påsklov]




Såhär underbart bra har jag det nu. Påsklov, ellen & underbara sol.



TACK till min älskade klass. Har haft så sjukt roligt och vi är så otroligt grymma. Jag saknar veckan och allt som hade med rising sun att göra, trots att det är väldigt skönt med ledighet. Tycker synd om er som missade showen. Fast jag tror faktiskt inte det var sista gången vi gjorde det dära. Det känns inte som sista gången.
TACKtackTACK. Love you Lunnevad.



Kaffe i handen alldeles strax. En hel ledig vecka framför. wow.
Ska visserligen jobba på mitt nya jobb, så kul bara.



PussochKramskumbanan







Kommentarer
Postat av: mahala

det lät skönt, klart det inte är sista gången.

om min lilla klaravän inte jobbar imorgon så kan vi leka!? jag är i jönköping typ 14.00. call me. PUSS

2011-04-18 @ 11:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0