this is what I live for

Här sitter en nyduschad, finnig glasögonorm och myser i sin långklänning.

Sjukt nöjd för dagen som varit. Kämpade som en gnu på baletten och har showat loss till den här låten

är lika med massa svett och massa dansglädje. MUMS

Plus att jag har världens bästa klass. Puss till er.

 

Ikväll ska vi ladda upp för morgondagens uppvisning. Jag måste handla, och jag tror att jag&Thea ska göra ett gäng nya nötbarer. gott.

 

Läääängtar tills lördag då jag och emelie tar bilen från jönköping för att hooka upp med världens bästa tjejor i varberg hos olofsson. åååh, ska bli så bäst att få umgås med mina käraste. Hur längesen träffade jag inte Lellie liksom? och dicken.

 

Mm, idag känner jag mig lycklig!

 

Claarie

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0