Sveriges största loppis

IKEAs loppis var ju ett skämt. Men jag fyndade fina ramar på Bra&Begagnat, dom får ni se när bilderna är i och dom sitter uppe på min vägg i Linkan.
Längtar faktiskt lite tills jag får åka tillbaka. Men har det väldigt skönt här hemma.

Igår fick jag äntligen träffa min underbaringar. Skönt att få träffa sina bästaste och prata ut lite om allt vi är med om.
Tillan med den superfina ringen på vänster ringfinger flyttar ju från Jönköping nu så den här helgen får vi passa på!

Puss på er två

Nu ska jag äta rabarberpaj som vi gjorde av rabarberna jag precis var ute i trädgården och plockade.

Sjukt värt med egenodlat. Morötterna till middagen var riktigt mums.

 

Stay update

Claarie

 


Kommentarer
Postat av: Ottilia

hihi. puss pussgurkan.

2010-09-07 @ 00:04:23
URL: http://tilamao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0