Suprise

Tänk att Linnéa och Linn ligger i rummet mitt emot!

Mina två kära vänner kom helt oväntat gående på knektgatan idag. Vilken sjuk överraskning. Som jag saknat dom båda. Och nu är dom här och har myst med mig hela kvällen!!!!! Tyvärr åker dom hem redan imorgonbitti, men snacka om räddad helg. åh, åh, åh. Dom vet hur man gör minsann!
Förövrig så har kvinnorna varit ute på Sverigeturné den här veckan och överraskat resten av järnfemman också.


Järnfemman på studentdagen

Ikväll är jag lycklig. Och nu ska jag sova gott


Kommentarer
Postat av: "linkan"

du är en fin kvinna och jag saknar dig redan, all min kärlek till dig!

2010-09-25 @ 13:04:55
Postat av: iiaheesten

hahaha, jaa! mkt oväntat :D

2010-09-25 @ 22:34:24
URL: http://iiamariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0