sova bör man, annars ..

Jag är inne i en period nu där jag har väldigt svårt för att sova på kvällen när jag har gått och lagt mig.
Ni vet när kroppen är dödens död men hjärnan bara sprutar ut tankar. Man tänker på allt mellan himmel och jord, allt som en människa kan tänka på på en gång,  medans kroppen skriker "JAG ÄR TRÖTT, JAG VILL SOVA! NU!"
Det är som att hjärnan totalignorerar kroppen.

Att inte kunna sova måste ju vara bland det mest frustrerande som finns.
Plus att man då är jättetrött dagen efter, och finns det något tråkigare än att vara dupertrött när man man inte vill det??

Jag hoppas på att lite fysträning gör mig pigg idag!

Claarie


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahahah! Galet Klara! :D Men jag vet verkligen hur det är och det är sketajobbigt!! :(

2010-09-29 @ 18:33:11
URL: http://ammandda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0