söndagskväll på knektis

Nu kan vi ääääntligen uppleva mer med bredbandsbolaget! Thea har lyckats installera ett internet i vår lägenhet. tjoolahopp på det. Så nu du bloggen! Here I go!

Ikväll har det varit valvaka i all dess glans, mest oglans tycker jag. Vilket skämt Vad är det för puckon som röstar på SD. Ska bli intressant och se hur detta påverkar framtiden ..
Hej och hå, jag säger då det!
Så skönt att allt är över nu. Slippa allt tjat och gnat.

Har haft en supermysig (med betoning på s) kväll med Thea och med Cajsa som joinade oss! VI har tjockat massa för imorgon börjar vårt nya, hälsosamma liv. Jag har gått med på en deal! Godis en gång i veckan, max 10 bitar .. hur ska jag klara mig på 10 godisbitar en gång i veckan? vet inte .. men jag ska försöka, kan gå. Kan inte gå.

Thea berättade för mig att hon också har en blogg, kul tycker jag så klicka här se en bild som får tala för kvällen.

Nu är det faktiskt dags att börja dra sig mot sängen, ny vecka väntar :D

Sov så gott

Claarie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0