Sept. 9

Vilken underbar utbildning jag har valt att gå detta år!
Går ut på att träna, bli fit och framför allt, lite grymmare på att dansa :)

Dagen:
Balett
Modernt
Jazz
eget arbete (vilket innehöll en hel del streetdansande)

Såå sjukt underbart. Visst? Hatar dock balett idag, men det får man ibland ..

Kan hända att vårt bredband inte kommer förens typ två veckor, hur kul är det? fast jag har ju i och för sig lärt mig leva utan det lite.

nu är det dags för en dusch, inte lukta usch.

Glaaassiigt.

Over and out
Claarie

Sofiia min galna roomies hälsar till bloggen ;)


Kommentarer
Postat av: Annie

Klara, kan du lägga upp lite bilder på ditt rum tex så man får se hur du har det kvinna! :)Gärna en liten dansfilm och danslektion med!



2010-09-12 @ 13:14:06
URL: http://annniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0