NRJ



Vart tog all energi vägen?
Att cykla hem från skolan var ett väldans projekt och att lyfta gaffeln vid maten kändes väldig jobbigt. Jag la mig bums när jag kom hem och sov tills maten stod serverad fyrtio minuter senare, vilken lyx!

Nu har jag diskat och sitter här med en kopp kaffe. Ska snart hoppa in i duschen och sen bara chillagunilla. Imorgon är vi lediga, vilket betyder sovmorgon. Så skönt!  Eller ja, ska ju träffa min produktionsgrupp vid halv elva, men ändå! tror verkligen vår klass behöver en dag off. Eller vad säger ni?

Jaja, att man är helt slut är väl ett tecken på att man jobbar hårt.
Men som sagt, skönt med en ledig dag.


Nu var det dusch

Claarie

Kommentarer
Postat av: Yvanna

Ett ord: socker.



Eller just det... förbud var det ja ;)

2010-09-21 @ 23:09:49
URL: http://movingstandingstill.blogg.se/
Postat av: Claarie

Ja, om jag ändå kunde få äta lite socker ..

2010-09-21 @ 23:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0