hemma, aaah

Jag spenderar helgen hemma i Jönkan, vilket innebär INTERNET! är lika med lite update i helgen, kanske.
Känns dock inte som att internet är lika stor del av mitt liv längre när jag varit utan i ett par veckor nu, men det är skönt att kunna hålla sig lite uppdaterad av världen och alla mina bloggvänner, spotify och ett normalt facebook!
Och jag vet inte riktigt vad jag skriver nu, för jag är trött och ska sova, men ville bara berätta att jag befinner mig hemma :)

Nu ska jag lägga mig i min säng. Har bäddat med gäst-täcke och kudde, känns ganska obekvämt.
obekvämt täcke i en skön säng på mitt egna rum, går inte ihop sig riktigt. Men, men. Jag lär sova gott. Sömn är något jag behöver nu ..

Imorgon ska jag och emsan och cyrris på Loppis, på IKEAs parkering (Y)

Sov så gott. Stay update

Over and out


Claarie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0