Hemhemma


Då är man i Jönköping, igen.
Alla kära återseenden är guld värda, men ska jag vara ärlig så saknar jag inte alls att bo i den här staden ..

Igår började det med kaos i trafiken och FET pakeringsbot. Jag glömde min mobilladdare i min lägenhet i Linkan så mobilen är off. braaa start klara.
Kunde varit en misslyckad dag, meen en reunion med min Linnéa, mys i Emsans nya lägenhet, ett besök i kyrkan och middag med familjen vägde upp det hela! Tänk vilka människor jag har i mitt liv. Puss på er.

Snart ska jag bege mig till 1klass, dags att jobba igen. Ska bli spännande att se om jag kommer ihåg hur man gör ..
Ikväll vankas det 20års partaj, jag tajmar så rätt när jag åker hem ;)

Och imorgon är det äääntligen dags att Rösta, få slut på allt tjat&gnat. Vet fortfarande inte riktigt på vad eller vem jag ska lägga min röst, men för hela friden RÖSTA!


Thea, om du sitter där hemma i den obekväma soffan och läser det här inlägget, hoppas du har det bra där hemma i din ensamhet och njuter av lugnet. Ses på söndag igen :)

Dags att kila.

Claarie





Kommentarer
Postat av: iiaheesten

söte :D

2010-09-18 @ 19:58:40
URL: http://iiamariia.blogg.se/
Postat av: Thea

Jag sitter just nu vid köksbordet och käkar en fet pizza i min ensamhet.. Snart ses vi igen! :)

2010-09-19 @ 16:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0