från röda soffan

Snart, snart, snart kommer vårt internet. tyyp imorgon eller överimorgon.

Vi flörtade med två telenorkillar utanför coop igår, eller så var det dom som flörtade med oss. I vilket fall så ordnade dom våra problem med bredbandsbolaget och fixade så att vårt modem anländer här inom närmast framtid!

Nu ska vi se vilka som får lämna Biggest Loser ikväll. Jag hejjar på singelkillarna, så jag hoppas att dom får stanna.

Idag hälsar min käraste room mate Thea till er ;)



Såhär snygga är vi! eller var i fredags iaf ;)

Puss på er.

Claarie

(för er som är intresserade så kommer jag hem och jobbar lördag, söndag)


Kommentarer
Postat av: Ottilia

jag är också hemma i helgen hade jag tänkt.

2010-09-13 @ 22:44:23
URL: http://tilamao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0