sjuk blev man


Hur konstigt fungerar inte kroppen egentligen?
Igår fick jag helt plötsligt väldigt ont i halsen, som vägrade släppa och rösten försvann. Jag har hostat hela natten, vaknade med huvudvärkt, ont i hela kroppen och fortfarande lika ont i halsen och med lika lite röst. Så där helst plötsligt? så sunkigt.
Missar med andra ord 3 timmars street, en skön fredag ute i solen och en kväll i norrköping med klassen.
Bläääk på det, en ipren, ett glasvatten och en bafucintablett som jag fick av finaste Emilia, hoppas detta ska göra mig frisk, snarast.

Njut av dagen ni som kan

K


Kommentarer
Postat av: maria

prova Friggs brustabletter ! :D

2010-10-15 @ 15:05:09
URL: http://iiamariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0