så mycket bättre ..

".. när vi är tillsammans"

Låten har vi nynnat till hela helgen!(missade det dock på tv i lördags)

Min helg har varit riktigt bra. Börjar äntligen komma ur min lilla svacka av deppigheter, med andra ord, börjar känna mig frisk efter en veckas vila.
Tummen upp.

Nu är det pepp inför veckan som kommer, vi vet ju att stockholm väntar och jag har en känsla av att det kommer bli riktigt bra ;)

Nu är det dags för avokadomacka, en kopp te och ensam mamma söker.
Hittade en ny liten favorit. Krydda avokadon med lite citronpeppar. g o t t

Hoppas ni har haft en fin helg.


(i bakgrunden ser ni två favoriter som jag saknar väldigt mycket)

Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0