På ingång

Känns verkligen konstigt att packa ihop massa grejer för att åka hem. Men så är faller och jag ser fram emot att komma hem och ha lov i en vecka. Kommer såklart kännas väldigt konstigt att vara utan min kära rumskamrater och klassen, i en hel vecka ..men som sagt, skönt att komma hem till familjen, minifamiljen som det är numera.

Först är det ju stockholm i tre dagar från onsdag till fredag och klassen verkar vara taggade till tusen.
Det kommer bjudas på trevligheter som: danshögskolan, balettakademien och kulturama. Samt middag och tid att bara njuta av staden. f i n t

Nu är det dags att sova och jag ser fram emot att trääna imorgon :)
Imorgon kommer det nog upp ett klipp på en liten streetredovisning som jag gjorde med Yvanna, Maja och Sofia. Kanske trevligt att få se lite av det jag pysslar med?

Hej och hå
Sov så gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0