Otis

Idag inbillar jag mig att jag är frisk. Trots det går jag på ipren, hostar hostar som nästan dödar mig och snorar som aldrig förr. Orkar liksom inte vara sjuk och bara ligga på sängen och kolla på gossip girl. Tänkte försöka plocka iordning lite på mitt rum lite, det är väl ungefär så mycket jag orkar anstränga mig utan att bli anfådd idag ..

Otis Redding gör mig sällskap.
På vår moderna klass med Åse gör vi en jättefin koreografi till These arms of mine. Så fick jag upp ögonen för denna man och han är riktig ro för själen, eller kanske inte ro för själen, men något bra för själen i alla fall. Och perfekt sällskap när man är sjuk!


Önskar jag kunde vara ute och njuta av hösten som förra söndagen.



men icke ..

Trevlig söndag sötisar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0