ljuvliga höst

Har haft en nästintill perfekt söndag. Började med höstpromenad med dessa vackra flickor och avslutades med hallonpaj i tvsoffan och brödbakning. Däremellan har vi hunnit med storhandling och matlagning. Det var bara söndagsgudtjänsten som saknades. Har inte hittat till en kyrka i linköping en, men Albin har lovat att introducera mig till en. Tacka vet jag Spotify och min fina rosa bok.

Höstdagen i bilder



Vi har plockat in massa höstlöv, mossa, grenar och kastanjer också, så nu i veckan ska vi göra det höstfint i vårt hem.

Känner mig laddad på riktigt för ny vecka. Har sovit ut ordentligt, har det städat och fint runt omkring mig, alla matlådor lagade för veckan och bara tvättad tvätt.
Nu har det dags att sussa sött och förhoppningsvis vakna lika laddad imorgon.

Puss på er
K

Kommentarer
Postat av: Cajsa

hahaha klara! kyrkan ligger ju på väg till ica :D jag kan gå med dig om du vill. puss

2010-10-11 @ 19:31:10
URL: http://cajsa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0