läslus?

Jag ska försöka igen.
Att läsa är inte riktigt min grej. Kan inte riktigt finna ro i att sitta och bara läsa, blir liksom rastlös. Hittar aldrig några böcker som klickar med mig och ger upp efter en sida eller två, ibland ett kapitel. Men nu har jag hittat en bok som verkar intressant, som tilltalar mig som liksom hör ihop med mitt största intresse ;)

"Mitt Liv"
av Isadora Duncan (tror jag). Den handlar om Isadora Duncans liv i alla fall. Och eftersom Isadora Duncan är lite av en milstolpe i dansens historia så känns det väldigt kul att läsa och lära om hennes liv.

Förresten så händer det att jag använder ord jag inte riktigt förstår, till exempel milstolpe, vad menar man med det egentligen? Sålänge det låter bra så ..

Så, Nu ska jag lägga mig på min säng under täcket och läsa innan jag ska sova.

Spännande. Kanske slutar med att jag blir en liten läslus jag också. tihi


Sov så gott mina små läsare!



Kommentarer
Postat av: Ottilia

I projektledning betyder milstolpe att det är något man ska ha gjort vid ett visst datum. Ex 17 oktober - Ottilia har träffat Klara igen. En stolpe som du sätter upp att, DÅ ska jag ha gjort det. Du behöver inte beskriva hur bara att du har genomfört det :)

2010-10-13 @ 23:09:38
URL: http://tilamao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0