Kärt återseende

Igår träffade jag en kär gammal vän. Vi drack kaffe på espresso house och pratade om allt man kan prata om tror jag. Mikaela heter hon, hon är min barndomsvän, men eftersom hon inte bor i Sverige längre så ses vi inte så ofta som man skulle vilja ..

mobilen är fantastisk

Mikaela är för tillfället bosatt i Prag, men har lov den här veckan och befinner sig därför i Linköping. Sådan tur har jag.
Hon rekommenderara alla starkt att åka på en weekend till Prag. Ska tydligen vara en väldigt fin stad och jag blir jättesugen på att åka dit när hon pratar om det!

Tack för en superbra eftermiddag :)

Claarie

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, lyllo henne som bor i Prag. Det är enligt mig Europas vackraste stad! (Inte för att jag varit i alla men den är så vacker så att man häpnar.) :)

2010-10-21 @ 16:51:36
URL: http://hannafeurst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0