Jönköping, kändislista och vänner

Nu har jag landat i mitt hem i jönköping, till och med hunnit jobba en sväng!

Har haft tre sjuuuukt bra dagar i Stockholm. Jag längtar mer och mer till den staden ..
Vi besökte danshögskolan, balettakademien (där vi fick kolla på en klass med Jennie Widergren. LIKE) och kulturama. Vi var på  Koh Pahngan och åt i torsdagskväll, ett ställe som jag verkligen rekommenderar, det var jättemysigt och häftig design plus att maten var precis som i Thailand. Poäng till den resturangen. Igår var vi väldigt trötta och satt på Rival som ligger på söder och åt och fikade hela dagen. Ett café som jag även det varmt rekommenderar!
Efter Rival fick vi lite separationsångest men sa hejdå till varandra och nu kommer jag inte få träffa mina kära lunnevadare på en vecka :( Fast har jag tur så kommer Maja hit och hälsar på mig i veckan!
Stockholm bjöd också på en del kändisar vilket jag tycker är vääldigt roligt. så nu börjar skrivandets av min kändislista.
Först ut var Paul Haukka han satt och åt en muffins på ett café, eftersom jag kollar in honom varje morgon så tyckte jag detta var mycket trevligt.
Jennie Widegren har jag ju redan nämt. Hon är sjukt cool och det var riktigt inspirerande att få kolla på en klass med henne. Inte nog Med Jennie, Filmon Michael satt även han och kollade på Jennies klass, jag har alltid varit lite småkär i honom. Senare på Balettakademien står jag helt plötsligt precis jämte självaste Fredrik Benke Rydman de var nästan så tårarna kom, men Sofia fick stå för den biten. (Snacka om lyckad dag)
På tunnelbanan in till t-centralen stöter vi på Kapten filling och på stationen innan det var dags för hemfärd träffar vi på både Alice Bah och Fredrik Lindström.


Nog tjatat om Stockholm. Hade kunnat berätta massa mer, men det är nog för er ganska ointressant. Jag glömde mitt usb i Linköping så jag kan inte lägga över några bilder, så tyvärr får ni inte se dagarna i bilder ..

Nu ska jag njuta av en ledig vecka i jönköping. Näst på tur middag med mamsen, ikväll hoppas jag på att få träffa någon annars tänker jag bara njuta av hemma med en film!

Till Alla mina Kontetosar
JAG SAKNAR ER!
Önskar att ni bodde i Jönköping nu, så vi kunde ses (emelie dig ska jag få träffa hoppas jag :).
All kärlek till er !!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0