Har du två bananer till övers?

Jag hade glömt två bananer i skafferiet. De var inte så nice, så jag kände inte riktigt för att äta upp dem, men ville heller inte slänga dem. Såå .. Jag slog upp banankaka i rutiga kokboken. (Var lite skeptisk, för det låter inte så gott)
Som en vanlig sockerkaka med mosade bananer i + att jag valde hälla i lite kakao också. Choklad gör det mesta godare.

God blev den.



Sen gör det ju inget om man har ett så fint tårtfat som jag har att lägga upp kakan på!

Smaklig fika

Claarie

Kommentarer
Postat av: Maria

du kanske inte kan vilka alla viktiga människor är, men du är påhittig och kan baka iaf! :D

2010-10-19 @ 22:12:43
URL: http://iiamariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0