Day of kanelbulle

back, back, baaack.

Har haft en UNDERBAR helg med mina käraste. På bästkusten, vid havet. mumma.

promenad längs havet, filmmys och bröllopsmässa bjöd helgen på.
Och så världens bästa vänner såklart.

Vid Wapnö slott med fina rosa påsar


Tillbaka i Linköping känns bra. Har precis handlat och ska snart äta mat. Vid åtta Biggest Loser (hoppas inte phosan röstar på Top Model)

Och sjääälvklart kanelbulle på det. Någon som missat att det är kanelbullens dag idag??

 

Nu är jag redo för ännu en vecka i dansens tecken. Imorgon är det workshop i House på kvällen!! På onsdag kommer Simon min käre bror hit och hälsar på mig. Han måste hälsa på mig innan han också sticker till Australien. Vad är det med bröder och lämna sverige ??

På torsdagkväll är det jazzcorner på statsmissionen (lunnevads musikare som håller i) och sen är det helg. Det var värst var den här veckan bjöd på mycket! Kommer bli en bra vecka. Känns skönt.

Smackelismack

Claarie


 


Kommentarer
Postat av: Ottilia

meeera bilder klara!

2010-10-04 @ 22:11:40
URL: http://tilamao.blogg.se/
Postat av: Cajsa

på torsdag på torsdag på torsdag.. slurp!

2010-10-06 @ 20:48:00
URL: http://cajsa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0