sleep, eat, dance, repeat

Just nu testar jag på livet som dansare.
Nästa vecka är det dags för turné så vi repar asset av oss just nu. Det är jättekul men man blir väldigt trött och hinner inte riktigt med sitt liv. Önskar tillexempel att jag skulle hinna ringa en vän och en mamma och prata lite, men men. Imorgon är det dags att åka hem till jönköping, känns som en bra laddning inför nästa vecka

Min käraste grupp som jag jobbar med är verkligen så bra. Alltså jag tror inte ni förstår vad vi jobbar. 24/7, nästan .. Kravmärkt, om ni läser. Jag är så nöjd och glad!
Idag hade vi också tillfälle att redovisa våra föreställningar för varandra i klassen. Vi är i tre olika grupper.
Och jag säger bara WOW. Vilka klasskompisar jag har. Alla var bara så bra, önskar att ni alla kunde få ta del av våra verk.
För er som är intresserade så är det som sagt tidigare kvällsföreställning i Tranås nästa onsdag den 1 december (dagen innan min födelsedag, hihi) 19.00 för 20 kronor. För er som bor i Jönköping är det ju inte så långt att åka. Varmt Välkomna.




Nu är det tänkt att jag ska städa och packa lite och försöka njuta av veckans lediga timmar, skönt att få en helkväll hemma.

Hoppas ni har det bra och klarar er igenom livet.

Clarret




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0