kan man alltid lita på

När man slappnat av efter en intensiv vecka så säger kroppen ifrån. Jag tror jag har åkt på lite feber och känner mig inte alls kry. Med andra ord, jag kommer förmodligen inte få träffa underbaraste Ottilia ikväll för att kroppen måste vila, har inte riktigt tid att vara sjuk nu. Hallå kroppen, om två veckor ska du få vila kan du inte hålla igång tills dess?

Jag känner mig lite ledsen ikväll helt enkelt. Mina föräldrar åkte precis till varberg för att fira advent med vännerna där så jag får sitta här hemma själv framför brasan, äta lite tacos och lite ipren. Lite ledsen får man vara va.
Plus att jag saknar dom här väldigt mycket.

En av tillans bilder från ellens studentdag

 

Imorgon hoppas vi på en trevligare dag.

K

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0