intärnätet

Nu börjar mina trogna bloggläsare klaga över dålig uppdatering. konstigt?
Nej inte alls. Jag har verkligen inte hållit uppdateringen i värdsklass men det är för att jag varit utan internet. Sitter Hemma hos käraste Emelie nu så jag lånar hennes en liten stund.

Jag har ett skönt loov. Har träffat min underbara järnfemma (minus Amanda). Myser med Min underbaraste Emelie, äter massa gott, kvalitetstid med familjen, sover mycket och har det bara gott. Idag försökte jag koreografera lite till en koreografi som vi ska ha i en föreställning vecka 48, gick inte så bra, däremot försöker jag planera livets resa som påbörjas om 38 dagar. YEEAH.
Idag ska Jag och emelie försöka vara lite hurtiga, äta något gott, just nu städar vi lite och ikväll blir det nog en sväng till bongo för att umgås med gamla vänner.

Typ så ser det ut. Ingen rolig update men när internet är tillbaka så kan ni lita på mig igen :)

Puss på er mina trogna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0