fri från sjukdom?

Aj. titta på min Arm!!

 

Polion kändes faktiskt, och nu gör det ont. Den andra sprutan var inte lika farlig. Jag tycker lite synd om mig själv, men lite kvalitetstid med mor min och middag hos mina fina farföräldrar har gjort mig gladare. Nu kommer jag inte behöva vaccinera mig på tjugo år, känns ju väldigt tryggt och jag kommer förhoppningsvis slippa sjukdomar när jag är ute och reser om typ en månad, så jag borde vara glad .. men jag tycker det är okej att ojja sig lite över att man har ont ..


Jag ska åka en sväng till A6an nu, tänkte köpa något kärleksfullt.

Ikväll ska vi gå till kyrkogården och tända ljus och sedan ska jag få umgåsas med mina underbaraste. Emelie&Ottilia L Y C K A !

Trevlig helg på er allesammens

KRAM

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0