Cullberg


Vad bekväm man blev på en vecka. Redan efter en dag är diskberget stort. käre tid.

Jag är nyss hemkommen från en kväll på konsert och kongress. Cullbergbaletten var där och satte upp sin föreställning. Så sjukt duktiga dansare!! den dagen .. Det var riktigt kul och se. Föreställningen bjöd på både humor, obehagligheter, snygga människor och självklart massa bra dans. Jag blev väldigt kär och väldigt okär på samma gång, dem bjöd på både det ena och det andra skulle kunna säga.
Får du någon gång chansen att titta på Cullbergbaletten så gör det! Sveriges bästa danskompani?  (Plus att det finns en riktigt het man med, bara det värt att kolla på)
Jag är i alla fall glad över att jag fick möjlighet att se detta idag. M u m m a

 

Nu tänker jag kolla på det sista avsnittet av I Anneli. Sen är det dags att sova.

Puss på er.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0