en vecka

Då har jag påbörjat mitt sista år som tonåring. Det tog på krafterna må jag säga. Är helt slut på energi efter veckan som varit. turnélivet var charmigt och kul på sitt sätt, men jag måste erkänna att det är väldigt skönt att det är över. Kravmärkt har gjort ett riktigt bra jobb, vi fick god respons och veckan har varit väldigt lärorik på många sätt. Nu behöver vi hämta nya krafter och det ska bli riktigt skönt att komma tillbaka till vardag och ordentlig träning på måndag!
TACK Kravmärkt för den här veckan.

Födelsedagen var mysig. Massor med fika och pelle svanslös, tillsammans med två kära vänner.
m y c k e t trevligt!
Firad av klassen blev jag igårkväll. Det var också trevligt, fast ganska läskigt och äckligt, men ni kära klassvänner har ju helt klart bidragit till att en av mina stora skräcker har blivit mindre. Det får jag lov att Tacka för. För dig som blir lite nyfiken på min skräck så kanske det dyker upp bilder senare ..
Förutom att Idols tråkigaste deltagare gick vidare till final så hade jag en mysig och kul kväll.

Nu är jag hemhemma för att fira jul imorgon och ikväll står bordet dukat fint så jag ska få ha lite födelsedag med min lilla familj.
Ni som tycker jag verkar konstig som tänker fira jul imorgon så är det för att om en vecka sitter jag på flygplanet till Sydney, det är bara därför.


Trevlig kväll gott folk.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0