underbara människor&andra avenyn

Har haft en finfin kväll med min kära cell!
Thanks for being you!

Ni har säkerligen inte missat att Idol börjat idag, även att jag missat påminna er! Det är sjukt värt. haha. Kul Iaf.
En av mina favvoserier har också börjat idag! Andra Avenyn! Är det inte underbart. Som jag har väntat. Jag vet att alla tycker jag är hur fånig som helst, men jag kan inte sluta kolla. Jag har iaf några tappra vid min sida. Känns bra!

Så missa inte dessa två program framöver. Om du inte har något bättre för dig såklart. ;)

usch, lite bloggtorka, känner att jag inte har så mkt kul att dela med mig av. Men det kommer snart, I promise.

Hoppas ni har haft en lika trevlig kväll som jag!
Ta hand om er!

Claarie



Kommentarer
Postat av: Hanna

Andra Avenyn är sjukt bra!! :) Åh, jag önskar att jag hade kunnat vara med er ikväll, men vilken tur att ni hade det bra! Ni är ju fina tjejer!

2009-09-08 @ 22:14:27
URL: http://hannafeurst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0