tvsnack&morgondag

Hur det ska gå för idolerna är ju frågan. Har ni några favvosar? Jag vet faktiskt inte om jag har det ..
Vi får se vad morgondagens avsnitt har att erbjuda, kanske att jag hittar mig någon.
Kommer nog inte orka följa Idol mycket mer nu, det roliga är ju slut för den här säsongen ..
För dig som är fortfarande är tvsugen går Systrar i Jeans på Kanal5. Den är att rekommendera. Filmen är likväl som böckerna är great.
Too much tvsnack. Lägg inte för mycket tid på tv. Ibland blir det så tyvärr ..

Nu, Eftersom jag blev ensam ikväll tänker jag gå o lägga mig, inte kul o sitta uppe här. Plus att jag ser fram emot morgondagen så den får gärna komma :)
Ska ta mig trippen förbi körskolan, ha en jazzlektion i skolan, gå på dansföreställning med Fuse (en grupp som är riktigt duktiga och inspirerande) och sedan avsluta med cellis på kvällen. Vilken dag va?
Gör nåt kul imorgon du med så hörs vi

Sweet Dreams
Claarie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0