Träning gör livet lättare

Emelie lyckades än en gång dra med mig på ett hemskt aerobicspass på Friskis. Ikväll var det mer dansinspirerat, så det skulle väl funka för mig, men det kan ha varit det lamaste jag varit på. Aldrig mer. haha. Jag förstår liksom inte hur man kan tycka det är kul och härlig träning. Men det är väl tur att det finns de som gör det!
Passet blev en uppvärming till cirkelfysen som vi hängde med mami på efter. Sjukt kul!
Ett cirkelfyspass rekommenderar jag Alla att gå på. Läste ni verkligen rätt nu? tipsar jag om ett pass på friskis?
Faktiskt. Det är ren styrketräning, sjuk gött, o det bästa är att du kan anpassa träningen efter vad du orkar och vad din kropp klarar av. Låter det inte great? Det tänker jag nog fortsätta på. Sjukt gött och kul.

Nydyschad och fräsch, så får det bli allt för ikväll!
Imorgon ska jag försöka ta vara på min sovmorgon. Eftersom jag inte är någon vidare Morgonmäniska har jag nog aldrig riktigt lyckats ta mig upp tidigare än jag behöver, men det är värt varje försöka. Vi får se hur det går imorgon.

Ha en trevlig kväll.
O glöm för allt i världen inte bort att träna. Man mår så bra. Det är så gött

Stay update
Claarie

psst, mitt knä överlevde nästan hela pressen :)

Kommentarer
Postat av: Lellie

Jag undrar jag vilken dag jag ska börja träna. Men gött att knäna håller än så länge.

2009-09-03 @ 22:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0