Titta!

Titta vad som dumpade ner i min brevlåda idag!



Åååh. Äntligen. Efter lite krångel så är den äntligen mig! Visst är den fin? Och det är jag som bestämmer hur den ska se ut. Kul va?
Om du är sugen klicka dig in här, personligalmenacka.se, och beställ än. Sjuukt värt!
Plus att nu har jag en kulkul kväll framför mig, är det inte bland det roligaste som finns att fylla i sin almenacka med massa, både onödiga och nödvändiga ting!

Men nu efter två dagar hårdträning och en tur i bilen tänker jag unna mig lite choklad och Andra Avenyn såklart. Sedan har jag egentligen massa annat att göra, vi får väl se hur det blir nu när min nya älskling har kommit!

Körkortet börjar btw kännas lite hopplöst men Ellen har sagt att jag visst kommer klara det, så det tänker jag göra! Klara klarar allt, eller hur är det?

Jaja. Stay update my dearest
Love
K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0