sytycd - update

Allright!

Spänningen är olidlig.
Den här gången står jag på Nigels sida, jag tror på Jeanine&Brandon!! vilka dansare,helt sicko
Wiiiiee. Det är verkligen final ikväll!
Ni vet ju redan att jag håller på Brandon, men efter igårkväll ser jag Jeanine som en värdig vinnare också.

Det är bara sätta sig vid tvn ikväll och kolla in den 2h långa finalen. Kommer bli en sjukt bra final, med sjuukligt bra dansare. "So you think you kan dance" Ikväll, 21.55

För övrigt så är jag feberfri idag (Tack gode Gud) men har åkt på halsont och förkyldning, så jag är inte helt hundra ändå, suck. Förhoppningsvis mår jag helt bra imorgon efter en till hemmadag. Visst brukar det vara så?

Jaja. Jag hoppas ni mår bra iaf mina små readers!

Take care
Claarie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0