so sick

Och jag blir nog hemma imorgon också, suuck. Febern verkar älska min kropp ikväll  ... förhoppningsvis hinner den inte bryta ut, utan går över under natten så jag kan få vara feberfri imorgon ! hoppas,hoppas,hoppas

Man tror alltid att det är så skönt att vara sjuk, att bara ligga hemma o slappa, visst?
Det är ju inte skönt nånstans, bara jobbigt. Särskilt när man vill vara i skolan, ha sjukt kul med klasskompisarna och dansa häcken av sig!!!!
Sen går det inte undvika vara deppig över mitt himla knä!

Och jag ska ju styra upp Kös imorgon, hur ska detta gå då?

Please God help me.

Missa inte So you think you can dance 21.55

lite lätt depp
Claarie

Kommentarer
Postat av: em.

and so are you

2009-09-01 @ 21:43:31
URL: http://emmetttt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0