sjuka värld

Varm vetekudde, honungsvatten, 27 dresses, ipren, nudlar, massa dåliga serier, en skön säng, en snäll mamma och en sjuk lillebror ska nog få mig på benen imorgon!

Himlans förkyldning alltså.
Antog att det var brorsan som smittat ner mig, men eftersom min Tillie också ligger hemma halvt död så vet jag inte riktigt var smittan kommer ifrån. Jonna som drog med sig sin förkyldning kanske?
Alla dessa sjuka människor, o jag som låg här hemma för inte alls längesen .. hösten närmar sig.
Kanske att vi åkt på svininfluensan? hade varit lite kul tycker jag. Men det tror jag inte, för jag känner mig piggare nu och har inte tid att vara ledig från skolan tyvärr!

Jag får väl ta mig ett bad, fundera på en frågeställning till projektarbetet och krya på mig helt enkelt ..

Skickar med ett gäng varma kramar till alla sjuklingar som läser. :)

Take care
Claarie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0