one apple a day, keep the doctor away?

Ett besök på vätterbygdens rehab gör dig frisk ...
Fast om jag ska vara ärlig är det nog Iprenen som jag tog innan som börjat verka.

Inga direkt glada besked från sjukgymnasten. Det är min minisk som spöka.
Har jag otur blir det operationen, buhuhu. Himla minisk.
Till alla er som idrottar TA DET LUGNT med era knän, och för er som har ont i knänan, Kolla upp det!
Det är inte värt att riskera att det blir värre.
Nu är det bara vänta på kallelse från ortopedläkare så får vi sedan se vad som hända skall.

Nu fick jag skriva av min knäproblem, känns bra!

Kanske kolla in en film eller nåt så jag är helt kry tills imorgon!!

vi säger så

Later folks
Claarie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0