my brothers&sisters

Det är inte lätt när man har ena brodern på andra sidan jorden, en annan bror bunden tillsammans med sin flickvän, en tredje bror som lever moppelivet och som tycker hans coola kompisar är det bästa som finns, en pappa som jobbar och har hunden med sig och en mamma i Turkiet!
Det resulterar i några ensamma kvällar. Är väldigt skönt ett tag men nu känns det som det ekar i hela huset, har inte ens en hund att prata med. Lonley, I'm mister lonley ..
Nej så farligt är det verkligen inte. Jag har lite chill&gill med father J :)
MEN någon får gärna komma hem snart.

Jag ska inte klaga, har ju varit med min underbar cell ikväll.
Alltså fatta. Tänk dig att du träffas med ett gäng kompisar som du trivs skitbra med. Och ni har en sak gemensamt, ni bygger ert liv på samma sätt, ni kan dela med varann det ni älskar mest på denna jord. Och peppa varandra att använda det ni har. Visst är det bra?
Jag tycker det är sjukt bra iaf! Känns alltid lika bra efter en kväll med er girls.

Ska försöka komma ihåg hur man pluggar. Första gången för den här terminen. Vi får se hur det går. Jag har ju chansen på min lediga dag imorgon också ;) Någon med lite härliga pluggtips? Jag är nämligen sämst inom det området!!

Tänka sig va, papp&Doggy kom precis innanför dörren (y)

time to say goodbye.
Blessings
Claarie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0