Hemma aaaah aaaah

Nu är jag tillbaka i den lite mindre staden efter en underbar helg med mitt Päron i Göteborg!

Har sprungit på både Håkan, Andreas&Pelle, kan det bli bättre? haha. Jag är nöjd med helgen, Göteborg är för tillfället the place to be. Jag älskar denna stad!

Håkan var verkligen över förväntan. Jag har aldrig varit något Håkan-fan men hans konsert var riktigt grym.
Kommer aldrig mer uttala mig om att Håkan är dålig, för han är grymt bra Live!!
Håkan Bråkan har ju sjukt mycket fans alltså! Lite för mycket folk på för liten yta om du frågar mig. Lite panik fick man ju när man helt plöstligt står helt klämd mellan olika människor från alla håll och kanter. (och då är jag ändå inte den som står långt fram och skriker ..) Men det var det värt må jag säga.
Surt för dig som inte var på Liseberg och såg honom i fredags, det var hans sista spelning för ett tag. Men, han kommer säkert tillbaka och då får du inte missa honom!

Och eftersom jag inte kunde hitta på kameraladdare innan helgen så finns det inte mkt till bilder att slänga upp så ni kan vara med och njuta. Ska kolla om jag fick till något på min härliga mobilkamera, kommer senare isf :)

Har btw köpt världens sötaste paraply, och ett par nya färgiga skor. Sånt som jag gillar ;)

Nu ska jag umgåsas lite med min bror.

Laaater folks
Claarie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0