Guys, just dance

Som ni märker har inte bloggen behandlats allt för väl idag. Men det har en bra orsak!
Jag är friiisk! Eller ja, jag står på benen iaf och klarade av att ta mig till skolan :D
Känns jätteskönt! Men man är ju inte den piggaste efter en dag i full gång.
Haha, visst är man klen när man är sjukt förkyld? Och inte mkt av min röst finns det kvar heller ..

Dansklassen gick kanon. Vilka sjukt goa kids! Och det bästa, det är typ lika många killar som tjejer! Go go Killar!! Kanske en killig dansvärld är på g. Mee reaally lajk. Killar, you rock!
Jag hade iaf riktigt kul och jag hoppas mina små elever hade det också, kändes så.

Och imorse fick jag mig en glad överraskning, det var time for dansföreställning ikväll. Dansnät Jönköping har ordnat så man kan få ta del av massa grym dans under året, köp dansabbonemanget eller biljetter till enstaka föreställningar. Alla har ju inte lika tur som jag som får det genom skolan, men det är sjukt värt.
Idag var vi på en spännande föreställning med SÅ grymma dansare. Kommer inte ihåg vad den hette, men jag ska kolla upp det! Man blir så inspirerad av att kolla på duktiga dansare!!!
Tycker dock att en föreställning bestående av bara modernt med i princip samma musik genom hela kan bli lite långdraget, men det är bara bita ihop. Slutet gott, allting gott :)

Vad jag tjatar! Men jag är grymt tacksam över denna dag och tackar Gud att jag får vara hyffsat pigg idag.

Nu ska jag packa lite och förbereda helgen som ska vistas i göteborg! ooo så kul!
Håkan Bråkan är ju där o gör ljud ifrån sig imorgonkväll så det lär ju vara glädje i denna stad, och mycket människor. (jag missar dock konserten, gör mig iofs ingenting)


Beckis imorgon ses vi.

Ta hand om er mina små hjärtan. Vi hörs. Imorgon när jag sitter på Bus4u kanske?

NattiFnatt
Claarie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0