Gud är amazing!

Det är sååå otrolig häftigt  att leva med en Gud som man tror på!

Igår hade vi cellis. Det var jag o mina kristna friends som träffades så jag bad dom be att gud skulle fixa en sträckning i min  ljumske som jag haft typ hela gymnasiet. Snälla som dom är hjälpte dom mig med det :)

Och idag, nu nyss när jag kom hem o stretchade efter världens danspass så går det alldeles utmärkt! Jag kan sträcka mitt vänstra ben upp i luften idag utan att jag får panikont, vilket jag inte kunde göra igår! Det är så häftigt. Visst är det? Jag är typ helt paff. Så nu är stretchningen i full gång igen. (jag lovar mig själv att ta det lugnt)
Jag har fortfarande lite ont, så jag tänker fortsätt be, så imorgon kommer jag nog inte känna något alls!!
Visst är det skönt att Gud bara kan fixa till våra problem, sådär enkelt, genom en liten bön.

Tack Gode Gud!!

Så nu ska jag duscha o tacka Gud. :)

Alltså, karaktärsdans är inte heller o leka med. Man blir så äckligt svettig! Men det är SÅ kul. Du borde testa!

Det får bli så för stunden
Laater
Claarie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0