Grattis Miss J

Låt mig presentera, America's Best Dancer

Jeanine Mason
Har redan sagt att jag tycker hon är en värdig vinnare! (och jag visste redan att hon skulle vinna)Hon har verkligen visat framfötterna det sista och utvecklats sjukt mycket under säsongen.
Stort Grattis Jeanine!

Lite sorgligt att So you think you can dance 2009 är slut.
Både för mig och er läsare.
Den här säsongen har visat mig bland det finaste jag dansmässigt sett, och kanske det tråkigaste också.
Många sjukt bra och snygga koreografier och framförallt flera Grymt duktiga dansare.
Koreograferna tycker jag också ha visat sin goda sida iår.
Skulle vilja visa allt jag föll för den här säsongen men insåg att det blev alldeles för många.
Tänker slänga upp ett klipp från en av mina favorit koreografer Mia Michaels, en dans som visades nu i Final, sjukt bra.
Annars är det bara för er att klicka er in på youtube.com för att se mer och njuta av det otroligt braiga.


Så fantastisk bra!

 

Nu är det bara vänta på nästa säsong som redan är i full gång. :)

Vad tycker ni om årets säsong? Något ni fastnat för?

 

Nu är det snart dags för lite träning, efter två dagar nerbäddad kan det kännas skönt.

Vill också tacka mina underbar klasskompisar för en helt crazy dag, snacka om att man haft 2 tråkiga sjuka dagar, var längesen jag skrattade så mycket som idag! haha

Jaja, en liten resumé&update.

Hoppas ni har det bra i regnet.

 

Dance is not just what I do, It's who I am

Claarie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0