detta politiska samhälle ..

Jag är en människa som inte är politiskt insatt överhuvudtaget, vet knappt om jag är höger eller vänster, vad skillnaden är mellan regering och riksdag eller vem som är statsminister.
Visst, nu tog jag i lite, men det är nästan så, tyvärr.
Så tacka vet jag Samhällskunskap A. Har precis lärt mig innebörden i demokrati och väntar tills imorgon med de  lite hårdare bitarna. Riksdag,regering, konservatism&liberalism osv .
Nästa år är det ju röstningsdags. Kanske dags att sätta sig in i det ...

Till Något Roligare.
Det var ju på en väldigt bra dansföreställning på schemat idag.
Noir
med Fuse.
Den här gången vågade Fuse på sig de lite tuffare bitarna vi inte vanligtvis tar upp och fick fram det på ett mycket bra sätt. Visst, när ämnet ledde till erotik blev det minsann lite jobbigt, haha, tänker inte gå mer in på det. Men det blev lite för mycket ...
Med undantag av det var det en ruskigt bra föreställning.
Återigen sjukligt grymma dansare med sjukt teknik som gör så oerhört bra koreografier ...
Fuse är en väldigt inspirerande grupp!
Så om du har tid att kolla in det klicka dig in här för att få tag på biljetter, jag tror dom kör ett tag till på storstickan här i Jönköping. Det är väldigt värt!
Fuse jobbar mycket med scenografi och musik också, så det är väldigt intressant att se av den orsaken också.
Have a look!

Det blev allt för idag bloggen.

Tomorrow
K

Kommentarer
Postat av: Lellie

Åh, är det sånt du har prov på på fredag? Bajs på att jag inte är i Jönnet för då kunde vi pluggat ihop, jag har prov på det på onsdag nästa vecka. Suck, vad ensamt det kändes här borta i blåsiga Varberget helt plötsligt. kyss och slem

2009-09-23 @ 22:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0