dance?


Mitt dansliv denna vecka är inte så levade direkt. Ligger helt utslagen på min soffa och tycker synd om mig själv!
Har tjongat upp med massa gott (det är man värd när man är sjuk) och ska försöka hitta lite musik till min dansklass som börjar denna vecka.

Hoppas verkligen jag hinner bli frisk till torsdag eftersom jag då ska ta över en av Linnéas dansklasser på medborgarskolan. Det ska bli riktigt kul faktiskt. Det är rätt spännande att försöka lära 7-9åringar Streetdance, men det har gått förr så det lär gå vägen nu också.
Hoppas min röst inte försvinner helt och hållet (händer lätt min röst när jag är förkyld), då blir det en aning svårare ..

Jaja, en liten update från sjuklingen.
Grymt danssugen nu ..


kallt på G igen? Och vi är sjuksjuka

Claarie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0